Dołącz do zespołu Sikora Butik!
Sikora Butik stale się rozwija i poszukuje osoby pełnej pasji, zorganizowanej oraz zorientowanej na klienta, która dołączy do naszego zespołu jako Kierownik Obsługi Klienta.
Jeśli lubisz pomagać ludziom, masz oko do szczegółów i chcesz być częścią dynamicznej marki modowej z ponad 15 letnim doświadczeniem chcielibyśmy Cię poznać!
Obsługa zapytań klientów przez e-mail oraz media społecznościowe
Udzielanie szybkich i profesjonalnych odpowiedzi na pytania klientów
Sprawne zarządzanie zamówieniami, zwrotami i wymianami
Dbaniem o pozytywne i angażujące doświadczenia zakupowe klientów
Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem)
Doświadczenie w obsłudze klienta lub handlu detalicznym
Umiejętność rozwiązywania problemów i dbałość o szczegóły
Przyjazne, cierpliwe i profesjonalne podejście
Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
Wspierające i kreatywne środowisko pracy
Możliwość rozwoju w szybko rosnącej marce modowej
Elastyczne godziny pracy i pozytywną kulturę zespołu
Zniżki na nasze produkty
Jeśli jesteś gotowy dołączyć do zespołu, który ceni satysfakcję klienta i pasję do mody, wyślij swoje CV oraz krótkie przedstawienie na adres: info@sikorabutik.pl
Z pasją, Zespół Sikora Butik